Kreiranje korisničkog računa za administratore na ustanovama

Nakon što CARNET zaprimi dokument kojem se imenuju ovlaštene osobe za upravljanje certifikatima, bit će otvoren korisnički račun za tu ustanovu i korisnički računi za imenovane osobe s administratorskim ovlastima (dalje u tekstu administratori). Postupak imenovanja objašnjen je ovdje. Administratori će e-mailom dobiti poruku da im je kreiran korisnički račun s poveznicom na web formu pomoću koje generiraju lozinku i tajno pitanje koje se koristi za resetiranje lozinke. Popunjavanjem te forme, završit će postupak kreiranja korisničkog računa za administratore.

Web forma za postavljanje lozinke i tajnog pitanja:

preuz_01 

Važno:
Ukoliko je ista osoba administrator na nekoliko ustanova, bit će joj kreirani posebni korisnički računi, s različitim korisničkim imenima za svaku ustanovu.
Primjer: username@fakultet i username@fakultet_unizg.
Ovakva funkcionalnost postavljena je od strane DigiCerta iz sigurnosnih razloga.