Odobravanje zahtjeva od strane ovlaštene osobe
Nakon što je zahtjev za SSL certifikatom uspješno podnesen, administrator certifikata na ustanovi će automatski dobiti poruku elektroničke pošte da je za njegovu ustanovu podnesen zahtjev kojeg je potrebno odobriti ili odbiti.
Ako Vam certifikat (ili obavijest) ne stigne za nekoliko sati, kontaktirajte administratora ustanove kako biste provjerili u čemu je problem.
Administrator unutar Certificates sučelja odabire vrstu elektroničkih certifikata (SSL, klijentski, Code Signing) te može urediti, detaljnije pregledati, odobriti (ili odbiti) iste koji imaju status Requested. Kako bi administrator odobrio elektronički certifikat, potrebno je odabrati željeni certifikat te kliknuti na Approve nakon čega se može unijeti kratak opis te potvrditi radnju.
U slučaju da u sustavu postoji veliki broj certifikata, moguće je iste filtrirati pomoću brojnih opcija dostupnih u skočnom prozoru u gornjem desnom kutu.
Nakon što je administrator organizacije odobrio zahtjev za izdavanjem elektroničkih certifikata, osoba koja je isti zatražila, na adresu elektroničke pošte će dobiti upute te poveznicu za preuzimanje elektroničkog certifikata. Ako korisnik ima pristup Sectigo portalu, isti je moguće preuzeti kroz portal kako je navedeno na ovoj poveznici.