Odobravanje zahtjeva od strane ovlaštene osobe

Nakon što je zahtjev za SSL certifikatom uspješno podnesen, administrator certifikata na ustanovi će automatski dobiti poruku elektroničke pošte da je za njegovu ustanovu podnesen zahtjev kojeg je potrebno odobriti ili odbiti.

Ako Vam certifikat (ili obavijest) ne stigne za nekoliko sati, kontaktirajte administratora ustanove kako biste provjerili u čemu je problem.

Administrator unutar Dashboard sučelja može vidjeti statističke podatke o izdavanju elektroničkih certifikata kao što je broj neobrađenih zahtjeva. Odabirom klikom na Certificates otvara se popis svih certifikata. Oni koje treba odobriti (ili odbiti) imat će status Requested. Kako bi administrator odobrio elektronički certifikat, potrebno je odabrati željeni certifikat te kliknuti na Approve nakon čega se može unijeti kratak opis te potvrditi radnju.

approval 

U slučaju da je kroz sustav obrađen veliki broj certifikata, moguće je filtrirati one koji su u kategoriji Requested.

approval_2 

Nakon što je administrator organizacije odobrio zahtjev za izdavanjem elektroničkih certifikata, osoba koja je isti zatražila, na adresu elektroničke pošte će dobiti upute te poveznicu za preuzimanje elektroničkog certifikata. Ako korisnik ima pristup Sectigo portalu, isti je moguće preuzeti kroz portal kako je navedeno na ovoj poveznici.