Postupak izdavanja SSL certifikata
Važno!
Kako biste mogli postaviti zahtjev za certifikatom, Vaša ustanova mora biti registrirani korisnik TCS usluge, a Vi morate imati otvoren korisnički račun na Sectigo portalu ili ustanova mora imati omogućenu uslugu self-enrollment za izdavanje zahtjeva za certifikatima.
Ovdje možete provjeriti je li Vaša ustanova korisnik usluge i adrese elektroničke pošte ovlaštenih predstavnika ustanova.
Ako nemate otvoreni korisnički račun na Sectigo portalu, obratite se osobi koja je ovlašteni predstavnik Vaše ustanove sa zahtjevom za otvaranje korisničkog računa.
U nastavku se nalazi kratak opis koraka potrebnih za dobivanje elektroničkih poslužiteljskih certifikata. Certifikati tvrtke Sectigo Limited potpisani su njihovim vršnim certifikatom predinstaliranim u većini SSL kompatibilnih klijenata.
Sectigo Limited nudi nekoliko vrsta poslužiteljskih certifikata:
Standard SSL - SSL certifikat za jedan poslužitelj.
Multi-Domain SSL - SSL certifikat za više poslužitelja (najviše 25).
WildCard SSL - wildcard certifikat, pokriva sve poslužitelje u domeni (certifikat vrijedi i za *.carnet.hr i za carnet.hr).
EV SSL - Extended Validation SSL certifikat - sigurnija verzija Standard SSL certifikata, prilikom izdavanja obavlja se temeljitija provjera ustanove.
Unified Communications Certificate - vrsta SSL certifikata koja se koristi u multi domenskom okruženju.
EV Multi-Domain - Extended Validation certifikat za više servera - sigurnija verzija Unified Communications certifikata. Prilikom izdavanja elektroničkog certifikata obavlja se temeljitija provjera ustanove.
IGTF Multi Domain - International Grid Trust Federation poslužiteljski certifikati prvenstveno se koriste za osiguranje jednog poslužitelja u HPC (High Performance Computing) i računalno mrežnim okruženjima.
Više o vrstama poslužiteljskih certifikata možete pročitati na stranicama tvrtke Sectigo Limited.
Sam postupak provodi se u nekoliko koraka: