Podnošenje zahtjeva i preuzimanje certifikata

Prvi kora je prijava na Sectigo portal.

Važno!

Svakako provjerite je li Vaša ustanova na popisu registriranih korinika,i imate li valjani korisnički račun za Sectigo portal. Ustanova također može odobriti i opciju „self-enrollment“ čime se omogućuje predavanja zahtjeva za izdavanje certifikata korisnicima koji nemaju pristup Sectigo portalu. Ako ustanova nije registrirana, molimo da slijedite upute.

Ako je Vaša ustanova omogućila self-enrollment politiku, moguće je zatražiti certifikat putem ispravne poveznice i pristupnog koda. Od administratora zatražite poveznicu kako bi mogli zatražit elektronički certifikat bez pristupa Sectigo portalu.

Administratori omogućavaju self-enrollment politiku kroz Sectigo portal putem uputa dostupnih ovdje.

Nakon pristupa poveznici, odaberite način prijave (AAI@EduHr) i prijavite se pomoću svojih korisničkih podataka.
Napomena: Postoji mogućnost da Vas prije odabira načina prijave sustav traži odabir institucije tj. ustanove.

client_01 

Za izdavanje klijentskih certifikata kroz Sectigo portal, nakon pristupa portalu putem poveznice, potrebno je odabrati opciju Certificate enrollment by AccessCode. Pristupni kod (eng. AccessCode) Vam mora dati administrator Vaše ustanove zajedno s poveznicom.

client_06 

U naznačena polja potrebno je unijeti tražene podatke.

Važno!

Lozinke korištene za generiranje certifikata, obavezno je čuvati na sigurnom mjestu.

client_07 

Po završetku unosa podataka, prikazati će Vam se obavijest o zatraženom klijenstkom certifikatu te e-mail adresi na koju će biti poslana poveznica za preuzimanje istoga.

client_08 

U poruci elektroničke pošte potrebno je otvoriti poveznicu. Ista će Vas odvesti na navedenu stranicu s koje možete preuzeti svoj klijentski certifikat.

client_05